6N2 negru mat

Aici ne prezentam "averile". Sau "carutzele" pe 4 roti. Stiti voi, masinile noastre.

6N2 negru mat

Postby mariod13 » Wed Nov 19, 2014 9:28 pm

Salutare.

Membru nou, masina noua pentru mine, masina prezenta deja pe forum (Polo 6n2 black matte).
Este vorba despre un Polo 6N2 din 2000, motor 1.4 AUD, cu de toate.

O poza cu modificarile aduse pana acum masinii(facute de fostul proprietar):
Image

Urmeaza sa o inmatriculez, sa ii rezolv micile probleme (sper sa fie mici).
Dupa asta, in functie de timp si €€€:
-jante de 15" la primavara
-inbracat volan in piele
-schimbat nuca schimbator + husa din piele
-curatare profi la interior
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Muselin Milan » Wed Nov 19, 2014 11:22 pm

Eram sigur ca masina asta o sa cumperi:D
Bun venit si la multi km fara reparati
Polo 6n 1996 motor AEX 1,4 benzina 60 PS
User avatar
Muselin Milan
3rd gear
3rd gear
 
Posts: 531
Joined: Fri Dec 30, 2011 6:51 pm
Location: Resita

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Fri Nov 21, 2014 2:49 am

Am avut de ales dintre 3 masini:
asta
una galbena, 1.4 16v, dar cu ambreiajul destul de dus
una verde, dar care a stat o buna perioada si trebuiau schimbate frane, articulatii, amortizoare.

In suma in care a trebuit sa ma incadrez asta a fost cea mai buna alegere. :D
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby ravana » Mon Nov 24, 2014 8:37 pm

bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! ;)
Vw Polo 6N 1.4 APQ 44kw 1999
User avatar
ravana
1st gear
1st gear
 
Posts: 103
Joined: Wed Oct 31, 2012 8:05 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Dec 28, 2014 12:09 pm

Dupa ce o buna perioada masina a stat murdara pentru ca a tot plouat, a venit curatenia "de iarna":
Image Image
Image
Desigur, a doua zi (stiam ca va ninge, dar ma stresa ca era murdara):
Image

Intr-un final termin cu inmatricularea. Sper sa nu intervina nimic, iar pe 29/30 sa fie cu numere noi.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Dec 28, 2014 12:25 pm

Dupa o problema cu pompa de inchidere centralziata (apa in ea, placa oxidata -> ciuciu inchidere din buton) am zis sa vad care e problema.
Desi cmcmadalin mi-a zis ca ar fi de vina stopul, ca este spart si intra apa, am zis sa verific.
Am verificat stopul si nu avea nicio problema(dat jos, verificat in apa). In schimb alta era problema:
(stopul din stanga, unde momentan nu am facut nimic)
Image Image

Stopurile au spatiu intre plastic si caroserie, spatiu pe unde intra apa. (+pozitia stupida a pompei de vacuum).
Rezolvarea:
Ceresit AquaBlock (silicon negru)
Image

Image Image Image Image

Am dat stopul jos, am curatat foarte bine, am aplicat silicon pe partea de pe aripa, am asezat stopul, l-am prins in suruburi, dupa care am pus silicon (^) pe margine, astupand toate golurile.

Solutia a fost buna, nu s-a mai udat in locul pompei de vaccum (oricum, am ridicat pompa de acolo, am marit si gaura de scurgere din polistiren), si nici nu se observa; masina neagra, silicon negru.
La primavara vreau sa incerc pe stopul din stanga sa pun cumva o garnitura de cauciuc, poate iese si mai frumos.
Singura problema acum este ca daca vreau sa dau stopul jos voi avea nevoie de un cutit/o lama, iar ulterior trebuie sa refac treaba cu siliconul.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Muselin Milan » Mon Dec 29, 2014 6:16 am

Intre stop si caroserie nu ai avut um burete/cauciuc?
Polo 6n 1996 motor AEX 1,4 benzina 60 PS
User avatar
Muselin Milan
3rd gear
3rd gear
 
Posts: 531
Joined: Fri Dec 30, 2011 6:51 pm
Location: Resita

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Dec 29, 2014 7:50 am

Pe spatepe stopului este o "garnitura" de burete. Era destul de umed cand am dat eu jos stopul.
Probabil nu-si mai facea treaba, nu stiu, cert e ca aveam apa pana si in stop, in partea de jos.
Acum totul pare in regula, dupa ce am pus acel silicon.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby ravana » Mon Dec 29, 2014 8:18 pm

"Garnitura " aia de burete eu cred ca e mai degraba anti zgomot intre stop si caroserie.Am demontat si eu stopul acum ceva timp si era umeda.
Vw Polo 6N 1.4 APQ 44kw 1999
User avatar
ravana
1st gear
1st gear
 
Posts: 103
Joined: Wed Oct 31, 2012 8:05 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Wed Dec 31, 2014 2:43 pm

Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Feb 02, 2015 2:23 pm

Image
Image

Acum urmeaza ITP-ul si sa rezolv problema cu cutia de viteze ( simering + ulei cutie)
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Aurelian 6n2 » Tue Feb 03, 2015 7:26 am

Bravo, foarte fain, sa ai grija de ea ca merita.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Wed Feb 04, 2015 9:13 am

A trecut si ITPup, acum urmeaza reparatia la cutie.

@Aurelian - grija am, ba chiar pentru asta undeva spre vara-toamna va primi si un scut motor + suspensie reglabila (iarna asta a fost putin chin cu masina asa lasata).
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Wed Feb 04, 2015 12:19 pm

ce scut vrei sa-i pui ? :) ... doar de plastic poti
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Wed Feb 04, 2015 1:58 pm

Nope, se gaseste scut metalic la aproximativ 350 de lei.
link

Neaparat vreau sa-i pun asa ceva, ca fiind asa joasa masina stau cu frica.
Dupa ce imi iau suspensie reglabila ... va fi si mai joasa, deci necesitate si mai mare.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Aurelian 6n2 » Wed Feb 04, 2015 7:15 pm

Ele au fost fabricate fara scut dintr-un motiv anume in sensul ca au nevoie de ventilatie eficienta deoarece motoarele se incing cam tare la modelele astea.
Las-o asa ca stiu nemtii ce-au gandit.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Thu Feb 05, 2015 8:14 am

pune scut metalic sa vezi cum fierbe motorul :)
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Thu Feb 05, 2015 10:11 am

Da, e si asta o treaba. Si nu m-am gandit la ea :D . Ba chair eram multumit de faptul ca motorul sta la 90 de grade indiferent de aglomeratie/drum lung.
O sa ma mai gandesc la scut, dar suspensia clar va fi (vara mai joasa putin decat e acum - iarna ridicata cat mai mult posibil)
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Thu Sep 03, 2015 12:29 pm

Hai ca n-am mai scris de mult pe aici.
Au venit jantele pe 15, volan imbracat intr-o husa de piele, cusuta - din pacate volanul de polo e cam subtire, asa ca nu vine chiar cum as fi vrut eu, dar volanul deja se facuse urat de la transpiratia mainilor.
Asta iarna am gasit masina lovita in parcare, infundata portiera. Inca nu am rezolvat-o ca ma gandesc ca la anul sa o vopsesc/recolantez si pana atunci o sa imping eu tabla inapoi.

Intre timp am mai curatat motorasul de la stergatoare, asta dupa ce era aproape sa ma lase. Cand l-am desfacut avea la apa in el o gramada si era plin de rugina.

Am o problema: pierd ulei de servodirectie destul de serios. La inceput curgea in partea stanga a masinii, acum curge in partea dreapta. Nu ma prind exact de unde, o sa ma duc la un service sa-mi verifice caseta de directie si furtunele de pe acolo, ca poate scap doar cu un furtun sau doua de inlocuit.

Planurile:
-suspensie reglabila, ca la iarna sa nu mai injur la fiecare bolovan din drum
-rezolvat urgent problema cu uleiul de servo
-schimbat bucse pe fata si bielete antiruliu ca troncane putin la denivelari.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Aurelian 6n2 » Fri Sep 04, 2015 6:24 am

Daca pierzi lichid servo, de obicei sunt duse simeringurile casetei de directie. Costa cam mult reconditionarea, asa ca va trebui sa iei in calcul una din dezmembrari.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Jul 25, 2016 9:41 pm

S-a cam pus praful pe topicul meu, s-au intamplat destule intre timp.

Husa de volan inca se prezinta bine. A costat 50 de lei, o ora timp pierdut la cusut pe volan.
Feeling si satisfactie - nepretuit !

Image
Image
Image

Referitor la reparatii le voi trece aici pe toate si in ideea in care daca vand masina sa aibe un 'istoric' ceva mai usor de verificat.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Jul 25, 2016 9:48 pm

Cutiile de viteza de Polo sunt "minunate" !!
Picura ulei, am schimbat simeringul de la selector + uleiul (OEM).
Nu mai picura, dar cutia tot murdara e.

In iarna (prin decembrie) au venit si suspensiile reglabile odata cu o revizie pe fata (capete de bara, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, flanse si rulmenti fata, flanse spate)
Image

Masina inca era cu suspensia fixa, joasa. Am injurat ceva in prima iarna si mers foooarte grijuliu.
Image

Aici deja foloseam scaunelul.
Image
O iarna mult mai linistita.
Totusi desi suspensia era mai inalta, deci mai putin rigida (teoretic), suspensia fixa oferea ceva mai mult confort. Dubioase suspensii ta-technix-urile astea.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Tue Jul 26, 2016 4:58 pm

La scurt timp dupa (februarie) incepuse sa scartaie frana dreapta spate. Am desfacut ambii saboti, am curatat, montat la loc si s-a rezolvat. Pentru 2 zile.
Dupa aia scartaia din ce in ce mai tare. Desfac iar sabotul dreapta, pun pe cineva sa-mi apese frana si matrix: tasneste lichid de frana din cilindru.
A urmat revizia franelor spate: saboti + kit reparatie (toate arculetele noi),cilindrii, lichid de frana.
Franele pe fata inca se prezinta bine, dar cand se termina placutele astea voi schimba si discurile. Placutele sunt destul de groase, deci mai spre primavara urmatoare.
Image
Image
Image

Bonus: amortizoare haion dupa ce imi tot cadea in cap.
Acum haionul pur si simplu sare cand trece de 15cm deschidere, iar in partea de sus e bine sa-l tin ca altfel cred ca-si va lua zborul intr-o zi.
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Tue Jul 26, 2016 5:04 pm

In ultima perioada deja a inceput sa ma streseze Polo-ul, apar probleme una dupa alta. :evil:

Prima: mergeam cu masina, totul frumos, dar sunetul tobei era mai ciudat. Prima oara am zis ca scapa gaze pe la racordul flexibil (cam ruginit si el) si na, o sa-l schimb candva.
Ajung acasa intr-o seara, parchez si gasesc toba pe asfalt. Din circumferinta tevii se mai tinea intr-un cm si atat. Rupt ce mai era din teava, mers 2 zile cu tractorasul, sudat, totul ok. :violin:
Image
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 2:31 pm

A doua: intr-o seara ajung acasa, dau sa plec iar si vad o balta in fata masinii. Pun degetul, uleios. Miros - nimic. Gust - antigel.
Tot completam eu odata pe luna cu 100-200 ml de antigel, dar credeam ca scapa pe la termostat (problema cunoscuta la Polo).
Dupa 2 zile, soc, balta mare, lichid aproape 0. Pun apa in vasul de expansiune, intr-o ora se 'evapora'.
Verdict: radiator spart, umflat in partea de jos.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Am schimbat radiatorul cu ceva chinuiala, caci nu stiam cum trebuie procedat.

Un mic tutorial:
Scule: imbus de 5; torx 20,25; cricket preferabil; tubulara 10,13; cheie sigurante(pentru furtune) - merge si cleste de cuie
Operatiunea:
-se da jos bara (suruburi peste suruburi, e deja explicat, dar mai zic si eu: 4 grila, cate 1 in spatele proiectoarelor, cate 4 la carenajul rotii, cate 1 in spatele semnalizatorului)
-se desface radiatorul de AC (4 suruburi)
-se desface conducta de AC de sus (2 suruburi)
-se desface conduca de AC de jos-stanga (1 surub)
-se desface traggerul - cate 3 suruburi pe parte
- 1 surub la prinderea de fier intre tragger si partea de sus de deasupra grilei
-se desface radiatorul de apa (4 suruburi dinspre motor)
-se desfac sigurantele furtunelor (2 la numar) si mufa termocuplei
Dupa aia se forteaza radiatorul de AC sa stea cat mai distantat de cel de apa (se distanteaza din partea de jos 5-10 cm)
Se scoate 'cu grija' radiatorul vechi de apa; se introduce cel nou cu si mai mare grija caci se pot indoi foarte usor tablitele de pe el
Se monteaza totul la loc in ordine inversa.
Probleme aparute:
-pe la termocupla curgea apa -> desfacut, pus silicon rosu pentru temperaturi inalte
-pe la furtune curgea apa -> inlocuit sigurantele de fier. Cele originale/vechi le strangeam cu mana, cele noi deabia am reusit cu clestele
*PS: mai curge putin apa, dar trebuie lasat sa se incinga->raceasca de cateva ori ca furtunele sa se muleze pe noua forma a tevii radiatorului si ca sigurantele sa se stranga singure cat mai bine
Durata: o ora prima parte pana m-am prins cum se face. 15 minute a doua oara ( care defapt s-a transformat in de 3 ori ) stiind deja toti pasii.
Last edited by mariod13 on Sun Jul 31, 2016 2:53 pm, edited 1 time in total.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 2:36 pm

A treia: de ceva vreme geamul soferului cobora si urca cand avea chef.
Am vazut ca daca trageam de burduful ala cu fire din usa isi revenea o buna perioada.
Toate pana intr-o seara cand am deschis geamul si asa a ramas cateva ore, incercand sa tin burduful in toate pozitiile posibile.
Dupa ce a inceput ploaia am reusit sa-l inchid si asa a ramas vreo saptamana.
Am zis sa ma apuc de fire, sa vad care e problema. SOC! Din 17 fire 3 erau rupte, 12 sectionate. :doh:

Desfacut tot, taiat, pus bucati de fire (eu am pus de 10-15 cm, dar recomand de minim 20 ca sa fie loc cand izolati in portiera)
Terminat in 2 zile, caci iti ia ceva pana legi, lipesti, izolezi, tragi prin burduf. Pun contactul, dau de butoane, nu mergeau oglinzile si geamul soferului.
Verificat si rasverificat lipiturile, firele cu aparatul din mufa in mufa, totul in regula.
Intr-un final mi-am dat seama de problema:
Astia de la VW foarte destepti au pus din 17 fire - 16 culori. 15 diferite si 2 negre. Cele 2 negre ce sa vezi, nu aveau nici cea mai mica legatura (doar cu problema mea, unul mergea la oglinzi, unul la geam).
Foarte destept si eu ca nu le-am 'insemnat' cumva cand le-am taiat. Intr-un final am inversat firele si zbam: oglinzile merg, geamul merge.
Dar din pacate un buton tot nu functioneaza cum trebuie (doar in sus merge, in jos nu), asa ca voi schimba butoanele si sper sa nu mai fie si alte probleme aici. :cry:
Image
Image
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 2:48 pm

A patra: merge masina bine 3 zile (dupa o luna de chin - radiator, probleme usa) si in a 4-a cand ma duc dimineta la ea tacanea un releu, lumina din plafoniera si usi pulsa pe ritmul releului.
Am pus contactul si toti martorii o luasera razna, kilometrajul la fel.
Venit prieteni, pus fire, nu pornea nicicum. Bateria avea 9V.
Pusa pe redresor, 12V, porneste masina.
In stationare 12.4V incarcare, in acceleratie 13.6-13.8V incarcare.
Cand opream motorul se ducea curentul din ea cu 0.1V pe secunda.
De fiecare data scoteam de pe borna + toate fierele alea din cutia de deasupra bateriei.
Am luat la verificat iar lucrarea mea din usa (am zis ca poate am gresit ceva), am tot scos mufe, degeaba.
La service -> alternator busit. Ok, reparam. Deviz:500 de lei! Au inlocuit jumatate de alternator, garantie 2 ani, acum merge fara nicio problema.
Am preferat asa caci plateam 100 manopera si constatarea problemei, 200 alternator SH, 100 montaj si ajungeam la 400 de lei si garantie cateva luni.


Dupa toate astea ii trebuie iar o revizie:
Ulei, filtre, bielete antiruliu si un pivot (gropile din Bucuresti care inevitabil nu le poti ocoli pe toate + suspensia dura = love - piese de schimbat)
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 2:58 pm

Si trecand peste probleme, cateva poze cu masina:
Image
Image

Drumuri curate: :evil:
Image

Image
Image
Image
Image

Jantele care au plecat intre timp: :?
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 3:03 pm

Si cateva poze de la intalniri: :D
Image
Image
Image
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Sun Jul 31, 2016 3:07 pm

Planuri care nu se stie exact cand se vor executa:
-jante din pozele de sus (auto strada, ronal turbo r10) sau macar ca cele de jos (ats motorsport, or racing rally)
Image

-niste scaune de genul (Golf3 GTI)
Image

-suspensie stock + arcuri sport sau o suspensie de calitate. Ta-tehnix e o suspensie proasta, doar pt look, caci in rest e foarte dura.
-badboy nou, schimbare look fata
-eleron (am gasit unul la oferta, trebuie putin ajustat pe masina si vopsit/colantat odata cu masina)
-o colantare, poate si o schimbare de culoare
-ceva muzica, momentan am doar boxe si fara un player bun si subwoofer nu fac mare lucru
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Sun Jul 31, 2016 5:42 pm

nu pune arcuri sport pe amortizoare stock , in 2 luni vor vi 0 barat amortizoarele...
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Aug 01, 2016 9:29 am

Da, la chestia asta inca ma mai gandesc. Momentan ramane cu suspensia reglabila, dar o modificare va fi.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Fri Sep 16, 2016 7:21 am

Iar probleme, iar probleme. :twisted:
Ambreiajul da semne de oboseala, acum deja simt ca patineaza de la 4000 in sus.
Toba iar e pe jos, s-a rupt teava 50cm mai spre catalizator. O sa dau jos toata evacuarea si sa vad cum o inlocuiesc
Rugina isi face si ea aparitia. Sper ca pana la primavara sa ajunga iar intr-o forma buna, caci deja e stresant ca tot bag bani in ea si pica diferite piese in continuu.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Sun Sep 18, 2016 9:29 am

varsta isi spune cuvantul .. ce sa-i faci , greu e pana o aduci la zi ca sa spun asa , sa nu ai absolut nici o problema ca dupa mai pica e adevarat cate ceva , dar cam la toate masinile mai schimbi 1-2 piese cel putin pe an ca deh.. avem drumuri , praf mult si multe chinezarii ...spor la lucru
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Nov 21, 2016 11:59 am

Iar am bagat bani in masina, iar nu mi-au mai ajuns si pentru partea vizuala :(

.) Roata spate stanga a ramas blocata. Am reusit sa fac sa se slabeasca frana/tamburul cat sa pot merge cu ea pana la mecanic.
La verificare totul in regula (ca doar ce am schimbat toate chestiile din interior). Doar o curatare si resetat autoreglajul. Verdictul : probabil o pietricica bloca un arc.

.) Inlocuit o bucata de teava la evacuare, inlocuit racordul flexibil.
Image

.) Inlocuit pivot stanga + geometrie roti.
Image

.) Cauciucuri de iarna noi - Debica Frigo 2 165/70 R13. Aderenta teren umed: B | Consum combustibil: E | Nivel zgomot: 68d
Image

.) Baterie noua, caci nu a fost pornita o saptamana (timp in care a stat in frig) si nu mai avea curent aproape deloc.
VARTA B19 Black Dynamic 12V 45AH
Image

.) Revizia anuala (ulei Motul 4100 - un ulei foarte bun + toate filtrele)

.) Oglinda dreapta, caci nu mai mergea dezaburirea.

.) Am inlocuit si actuatorul de la portbagaj, caci cel vechi ramasese blocat. De asemenea si pozitia schimbata (inainte era pus la vreo 20 de cm de broasca, acum e la 2-3 cm.
Image

.) Ambreiajul merge cum are el chef. Uneori simt ca patineaza pe la 4000-4500. Alteori merge bine. La fel si cablul de ambreiaj. Uneori pedala raspunde ferm, alteori zici ca legatura intre pedala si cutie e facuta cu lemne.

Am mai luat niste maruntisuri:
Becuri Philips Vision - e buna lumina cu xenon, dar m-am saturat de toate filtrele din Bucuresti
Covorase cauciuc dedicate modelului
Nuca schimbator

Urmatoarea investitie (majora si asta):
-aripa stanga ( ca e ruginita )
-bobina de inductie ( se vede ca e crapata, la umezeala mai paraie ) si cel mai probabil si bujii + fise, astea nestiind de cat timp sunt pe masina.
-rulmenti ( huruie destul de tare stanga fata si dreapta spate, dar cel mai probabil ii voi schimba pe toti )
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Wed Nov 23, 2016 6:55 pm

Covorase dedicate de la Rimi Timisoara. Se potrivesc bine (poate ar fi trebuit putin mai lung la picioare), au prinderile pentru podea
Image
Image

Urmeaza o mica 'mestereala':
Spalatoare far (din pacate nu ca cele OEM) - asta pentru ca lupele cu becuri normale sunt aproape 0 - chiar daca am becuri bune - si revin la xenon. Sper ca fiind cu lupa si spalatoare sa nu mai comenteze prea mult politistii. :twisted:

Daca iese revin cu poze si explicatii.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby Aurelian 6n2 » Thu Nov 24, 2016 12:02 pm

Felicitari, sper ca satisfactiile sa- ti rasplateasca pasiunea.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Fri Dec 02, 2016 9:42 am

bv bv , ma intereseaza proiectul cu spalatoare de faruri ... :D si eu vrea sa bag xenon ul pe faruri dar nu prea vreau sa gauresc capacul ala, sa gasesc o alta modalitate.. ai idee ai mai vaz la cineva facut altfel ?
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Dec 12, 2016 6:42 pm

Gaura !! sau dai gaura in partea de jos(desi e plastic mai mult si mai tare) cu o freza.
Din pacate nu am stat deloc bine cu timpul.
Momentan am schimbat doar butoanele de geamuri de la sofer.

Cand am timp si-mi permite si vremea (ca in 15 minute pe vreme de iarna nu-ti mai raspund mainile cum trebuie) fac si spalatoarele si revin cu poze:)

Acum sunt in cautare de:
-aripa stanga ( ca e ruginita )
-bobina de inductie ( se vede ca e crapata, la umezeala mai paraie ) si cel mai probabil si bujii + fise, astea nestiind de cat timp sunt pe masina.
-rulmenti ( huruie destul de tare stanga fata si dreapta spate, dar cel mai probabil ii voi schimba pe toti )
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby r1k » Fri Dec 23, 2016 6:13 am

aha, ms mult... intr-adevar stiu ca se rezuma la gaura dar nu stiu pe nimeni care a facut gaura pe sub far ( nu stiam daca incape becul intre soclu si capac ) am sa dau gaura sub far sa pun xenonul si sa le desfac sa pun lupe bixenon .
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Fri Dec 23, 2016 8:30 am

Becul incape, caci e de dimensiunea unui bec normal.
Becul are mufe de ~10 cm, deci si fire ai avea ca sa le scoti din far si prin spate dar si pe sub el.
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Tue Jan 31, 2017 6:24 pm

Mai adaugam niste km, mai adaugam si piese schimbate. :D

Bielete de directie + capete de bara
Fise si bujii - acum porneste si merge iar cum trebuie, desi bobina aia e putin crapata. Luna viitoare o schimb si pe aia, sa fiu eu impacat.
Image
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti

Re: 6N2 negru mat

Postby mariod13 » Mon Oct 30, 2017 11:14 am

Se simte ca masina e veche si desi am investit ceva in partea mecanica, tot mai pica chestii.
Dupa cateva calcule se pare ca nu mai e rentabil de tinut / reparat sau vandut Polo asa cum e.
In ultima vreme au aparut asa multe masini la vanzare aduse de afara, preturile au ajuns nimic.

Masina va fi dezmembrata ( :cry: ), partile mari spre primavara - caci nu vreau sa o las in zapada doar cu o folie pe ea.

Am pus anunt la sectiunea de vanzari:
cauciuri iarna aproape noi (folosite 4500 km) + jante aliaj
covorase cauciuc dedicate
+ diverse maruntisuri ce le voi demonta curand (butoane usi, mp3 radio, boxe)
6N2 1.4AUD |polo negru mat
User avatar
mariod13
1st gear
1st gear
 
Posts: 118
Joined: Mon Nov 03, 2014 12:18 pm
Location: Bucuresti


Return to Masina mea

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron