POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Aici ne prezentam "averile". Sau "carutzele" pe 4 roti. Stiti voi, masinile noastre.

POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby tombi2 » Sat Jan 10, 2015 9:25 pm

Salut !

Sa va prezint masina din posesie

Polo 6n2 din 2000 2 portiere - adus din germania acum 2 ani si inmatricula
moto 1.4 benzina AUA
km - 220.000 - nu cred ca sunt reali

Schimbat la masina

rulmenti fata
kit ambreiaj
furtun servofrana
reparat radiator
bucse

Masina a mers perfect pana acum 3 saptamani dar acum are probleme cu sonda EGR , senzor abs , bucsaraie si o bataie in mers cere nu se mai aude cand calc ambreiajul.
Polo 6n2 1.4l 75 cp benzina
User avatar
tombi2
Relanti
Relanti
 
Posts: 9
Joined: Sat Jan 10, 2015 6:19 pm
Location: Iasi

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby r1k » Sun Jan 11, 2015 9:09 am

bun vemit, asteptam si poze cu polozaurul :D .. EGR-ul ar trebui scos si curatat + facut proba pe direct sa vezi daca actioneaza valva ( inchis / deschis )
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby tombi2 » Thu Jan 15, 2015 9:59 pm

Salutare !

Mersi in primul rand colegilor care mi-au colegilor care mi-au raspuns pe privat sau pe forum.

Sa va spun povestea din nou :

- Masina se oprea din senin si nu mai aveam curent.Dupa ce o lasam 10 min isi revenea . Nu pornea decat impinsa,
- Nu mai functiona abs-ul .
- Se auzea un zgomot in dreptul ambreajului doar in mers , care dispare cand calc ambreajul. Daca masina sta pe loc nu se audea acea bataie . Daca este in mers pe liber se aude din nou .
-MOTORUL MERGEA PERFECT nu avea nici un fel de fluctuatie .


Am dus masina la un service in Roman acum o saptamana :

- Am scanat masina si am gasit : senzor stanga spate + imobilizator + EGR
- S-a dezactivat imobilizatorul si nu se mai opreste masina
- Chiar daca MOTORUL FUNCTIONA perfect a dat pompa EGR jos sa o curete . Am pus pompa EGR inapoi si masina nu mai statea la relanti . Incercam sa reglam din VAG com egr-ul dar nu mergea . NU SE PUTEA ACCELERA. Am scos mufa de la EGR si am dezactivat EGR-ul . A mers doua zile dupa care se tura de la 1000 la 2000 ture prin oras.

Am platit 100 lei si am plecat acasa cu imobilizatorul rezolvat dar cu EGR-ul defect :(((




Astazi de la 4 la 8 am stat sa-i dau de cap in Iasi la un mecanic + un vecin cu Tester.

1. Am rescanat toata masina si au aparut : eroare EGR + Senzor ABS spate stanga + Airbag

2. Am schimbat senzorul spate stanga care era rupt deoarece inelul senzorului din poza de mai jos a ruginit si s-a umflat pe butuc. A trebuit polizat inelul, ca sa nu distruga senzorul nou . Va recomand sa luati si inelul ca merita. Aparatoarea senzorului si inelului e deasemeni foarte ruginita o sa o schimb neaparat.

Image

timp de lucru 2 ore ;
manopera 50 lei
senzor spate cu cablu 40 lei

3. Am inlocuit supapa EGR - 500 lei + 30 lei manopera . Au intrat foarte greu suruburile inapoi. Am fost nevoiti sa folosim garniturile de tabla de la vechea supapa EGR .Mufa care se conecteaza la EGR e un pic crapata la clips.


4. Am reconectat testerul dupa schimbarea supapei EGR si din nou nu o puteam reglaEGR-ul deoarece masina nu se accelera deloc.Pentru reglarea supapei , trebuia turata de 5 ori pana la 5000 ture. Masina avea aceleasi simptome si fluctua acceleratia ca la inceput. Am scos si am pus mufa la loc de vreo 3 ori. Ultima oara am repornit masina cu piciorul pe acceleratie la maxim si SURPRIZA ca a mers acceleratia si am turato de 5 ori. 50 lei - testerul

130 lei am dat pe manopera.

MOTORUL MEU MERGEA PERFECT SI AM PLECAT SPRE CASA FERICIT NEVOIE MARE :D 130 lei am dat pe manopera.

Am oprit pe drum la un magazin. Cand am pornit masina s-a aprin pe bord din nou ESP + Motorul .Masina s-a turat singura pana la 2000 dupa care a inceput sa aiba iar fluctuatii de turatie. Am mers 10 m si s-a oprit in mijlocul intersectiei. Am ajuns aproape de casa si din nou s-a oprit. Am pornit dar nu mai aveam acceleratie, mergea numai la relanti. Am parcat asa masina . Am repornit masina si acceleratie dar din nou fluctuiaza si a am erorile in bord .


CE PROPUNERI AVETI ?? CE SA-I MAI FAC ? O FI DEVINA MUFA CARE SE CONECTEAZA LA EGR ? E POSIBILSA NU FAC ACONTACT ?

O seara frumoasa !!
Polo 6n2 1.4l 75 cp benzina
User avatar
tombi2
Relanti
Relanti
 
Posts: 9
Joined: Sat Jan 10, 2015 6:19 pm
Location: Iasi

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby r1k » Fri Jan 16, 2015 6:47 am

deci ma uimesti maxim, am intrebat in stanga si in dreapta, nimeni nu se baga sa dezactiveze imobilizatorul .. cum a facut la tine chestia asta?
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby tombi2 » Fri Jan 16, 2015 6:51 am

Neta !

Man sicer nustiu cum dar a reusit deoarece nu mai am probleme . Daca vrei iti dau nr la om sa-l intrebi .El est emebru pe golf club.
Am vb cu tipul din Iasi care mi-a resetat egr ul si mergem astazi la el sa mai punem odat amasina pe tester . Am inteles ca s-ar putea sa fie si un furtun care trage aer fals . Am scos mufa de la egr deoarec nu mai am aceceleratie !
Polo 6n2 1.4l 75 cp benzina
User avatar
tombi2
Relanti
Relanti
 
Posts: 9
Joined: Sat Jan 10, 2015 6:19 pm
Location: Iasi

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby r1k » Fri Jan 16, 2015 8:54 am

tare curios sunt.. pentru ca nimeni cunoscator in asa ceva , nu mi-a zis ca se poate.. mai ales cu 100 lei .. da-mi te rog nr lui si spune-mi din partea cui sun..
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby ionutzul87 » Fri Jan 16, 2015 2:25 pm

daca era priceput tipul cu diagnoza ar fi trebuit sa stie ca dupa ce schimbi un EGR sau dupa ce il cureti..trebuie facuta adaptare cu VCDS..nu il pui si gata..spre deosebire de alte piese asta nu e plug & drive:P....cu privire la imoblizator cel mai probabil aveai probleme cu chip-ul din cheie...trebuia sa incerci cu cheia de rezerva sa vezi daca mai facea(si aceea avea chip) si uite asa scapai de o cheltuiala:)..asta nu de 5 ori pana la 5000 ture e o cutuma de la Dacie sau ce?? :lol:
Vw Polo 6N 1.0 ALL 1999.....6% l/100km...best deal ever made in m'life....
User avatar
ionutzul87
Relanti
Relanti
 
Posts: 96
Joined: Sat Apr 07, 2012 10:02 pm
Location: Iasi

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby r1k » Fri Jan 16, 2015 8:36 pm

ca sa iti dezactiveze imobilizatorul ( sa faca immo off ) trebuie dat jos calculatorul de pe masina , si rescris . A facut nenea ala asa cv?
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby tombi2 » Sat Jan 17, 2015 9:02 am

Salut !

1. Problema cu imobilizatorul s-a rezolvat din soft. Nu a dat jos nimic . Este o problema la cheie . Am dat 50 lei in plus peste diagnoza sa rezolve problema. trebuie sa fac o copie la cip.

2. Am rezolvat problema cu EGR -ul care se bloca din nou deoarece era defecta SUPAPA LA CANISTRA DE CARBON. Supapa se afla in partea dreapta a motorului si din aceasta pleca un furtun spre CANISTRA DE CARBON. La mine era blocata pe deschis si tragea aer tot timpul aer . Am astupat gaura pe care trage aer canistra de carbon si nu s-a mai decalibrat EGR-ul .
:))


20 lei - am dat la mecanic deoarece a desfacut rota drepta fata + scutul de la roata + bagat pe sub masina etc.
0 lei la tester - am mai pus inca o data testerul pe masina si aveam o eroare ce spunea ca trage aer fals .

Maine ma duc sa fac un test cu mecanicul sa vad de la ce este zgomotul din mers . Sper sa fie de la rulmentul de presiune dar nah acuma se aude din ce in ce mai incet .

O zi buna la toata lumea !
Polo 6n2 1.4l 75 cp benzina
User avatar
tombi2
Relanti
Relanti
 
Posts: 9
Joined: Sat Jan 10, 2015 6:19 pm
Location: Iasi

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby r1k » Sat Jan 17, 2015 9:13 am

da- mi te rog nr lu nenea cu imobilizatorul . ms
Polo 6n2 1.4 16V -75HP , AUA
Image
User avatar
r1k
4th gear
4th gear
 
Posts: 651
Joined: Mon Jun 11, 2012 3:56 pm

Re: POLO 6n2 AUA 1.4 benzina

Postby tombi2 » Sat Jan 17, 2015 9:19 am

Ti am dat mesaj pe privat !
Polo 6n2 1.4l 75 cp benzina
User avatar
tombi2
Relanti
Relanti
 
Posts: 9
Joined: Sat Jan 10, 2015 6:19 pm
Location: Iasi


Return to Masina mea

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron