Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Un sfat util (de dat sau primit)? Dileme sau noutati legislative? Incearca aici..

Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby matrixgaby » Mon Mar 14, 2011 7:54 am

Sunt proaspat posesor al lui VW Polo 6N 1997 1L 4 usi.
As avea si eu o intrebare pentru posesorii mai vechi. Presiunea in roti cat trebuie sa fie? Difera in functie de tipul cauciucului? Eu am pe fata cauciucuri mixte, iar pe spate de iarna.
Polo 6N, 1997, 1L, 33KWh
matrixgaby
Relanti
Relanti
 
Posts: 16
Joined: Mon Mar 07, 2011 10:34 am
Location: Targoviste

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby Aurelian 6n2 » Wed Mar 16, 2011 7:03 am

Presiunea rotilor in functie de incarcarea masinii si marimea anvelopelor este notata pe un stiker aflat pe spatele capacului de la busonul de benzina precum si in cartea tehnica a masinii daca o mai ai.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby matrixgaby » Fri Mar 18, 2011 9:23 am

Multumesc Aurelian 6n2, am gasit informatia pe spatele capacului de la busonul de benzina.
Deasemenea as mai avea o intrebare.
Ce capacitate are rezervorul?
Am observat ca eram in zona rosie, am bagat vreo 6 litri de benzina si a ajuns aproape la jumatate acul. Are mai mult de 20 l rezervorul?
Polo 6N, 1997, 1L, 33KWh
matrixgaby
Relanti
Relanti
 
Posts: 16
Joined: Mon Mar 07, 2011 10:34 am
Location: Targoviste

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby Aurelian 6n2 » Fri Mar 18, 2011 11:51 am

Are 45 de litri. Sonda de nivel si indicatorul de benzina nu sunt printre atuurile acestei masini. ;)
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby matrixgaby » Tue Mar 22, 2011 12:39 pm

In domeniul auto sunt incepator, asa ca va rog sa ma mai ajutati cu cateva informatii.
De curand m-a ajutat cumnatul meu cu schimbarea distributiei, adica curea distributie, curea alternator, pompa de apa si rola intinzatoare. Am inteles ca astea sunt toate piesele din distributie, corect? Toate astea m-au costat 420 lei, fara manopera. Cum vi se pare?
Deasemena uleiul de schimbarea uleiului de motor + cele 4 filtre : 210 lei. Cred ca e ok pretul, nu?
In legatura cu anvelopele as avea o intrebare. Momentan am 2 mixte pe fata si 2 de iarna pe spate. 175/70/R13 . Ce ar trebui sa fac pe timp de vara? Sa iau inca 2 mixte? Sau e mai bine cu toate 4 de vara?
Cineva mi-a sugerat sa le pun pe cele 2 mixte pe spate si sa imi iau de vara pe fata. E ok asa?
O problmea pe care am observat-o acum : in cartea masinii maximul este de 175/65/R13. Ce se poate intampla daca ma prinde cu 175/70/R13?
Polo 6N, 1997, 1L, 33KWh
matrixgaby
Relanti
Relanti
 
Posts: 16
Joined: Mon Mar 07, 2011 10:34 am
Location: Targoviste

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby matrixgaby » Mon Mar 28, 2011 12:49 pm

Nimeni nu-mi da si mie niste sfaturi? :(
Polo 6N, 1997, 1L, 33KWh
matrixgaby
Relanti
Relanti
 
Posts: 16
Joined: Mon Mar 07, 2011 10:34 am
Location: Targoviste

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby Aurelian 6n2 » Mon Mar 28, 2011 7:10 pm

Preturile sunt ok, iar in legatura cu anvelopele eu iti recomand sa pui de vara.Astea tip all seasons sunt de fapt un mare bullshit deoarece nu s-a descoperit inca acel cauciuc miraculos care iarna sa fie moale, iar vara sa fie tare pentru aderenta necesara - sa fim seriosi - .
Daca ai ghinionul sa dai peste un filtru ARR si nu ai anvelopele din certificat, o sa ramai fara el in secunda 1.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: Sfaturi in legatura cu Polo 6N

Postby ripcord » Mon Mar 28, 2011 8:22 pm

asa cum a zis si Aurelian cauciucurile trebuie cel mai bine sa fie adecvate in fuctie de sezon, am avut si eu cauziucuri intercalate (mixte+vara)si parca mergeam pe valurile dunarii, iar la preturi dunt relativ ok, mi se par totusi un pic cam scumpe la distributie dar nu exagerat au am dat vre-o 350-370. Iar cu indicatorul de combustibil stai linistit si la mine se intampla acelasi lucru dar iti va indica corect in momentul in care nu mai ai benzina odata ce te inveti cu el o sa stii exact car o sa ai in rezervor. oricum am observar k ai un polo cu acelati tip de motor ca al meu asa ca tine aproape si ne auzim.
vw polo 6n 1996, 1.0i, AEV, 45cp ==> It isn't a car, it's a VW !!!
User avatar
ripcord
2nd gear
2nd gear
 
Posts: 217
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:36 pm
Location: Onesti, Bacau


Return to Sfaturi utile / Legislatie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron