polo

Un sfat util (de dat sau primit)? Dileme sau noutati legislative? Incearca aici..

polo

Postby kairos » Thu Apr 19, 2012 6:04 pm

Am un vw golf 4 si vreau sa-i cumpar surorii mele un polo cu cilindreea de 1043 sau variantele mai mici sau pana in 1.4 benzina.Tind sa cred ca sunt motoare subdimensionate in raport cu greutatea masinii si cu sarcinile pe care trebuie sa le indeplineasca.As dori sa aflu mai multe informatii de la posesorii de astfel de modele si care ar fi sfatul cunoscatorilor.Multumesc anticipat !
kairos
Relanti
Relanti
 
Posts: 2
Joined: Thu Apr 19, 2012 5:54 pm

Re: polo

Postby Aurelian 6n2 » Thu Apr 19, 2012 8:03 pm

Pai prima data tu trebuie sa ne spui ce "sarcini " ar trebui sa indeplineasca respectiva masina, ce pretentii ai de la ea, ce stil de condus o sa se adopte, zona urbana/extraurbana, daca vrei consum mic sau nu, de ce buget maxim poti dispune, etc.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: polo

Postby kairos » Thu Apr 19, 2012 8:23 pm

O va folosi doar seara probabil pe distante scurte in oras sau deloc.In week va face drumuri extraurbane si de aceasta data pe distante nu foarte mari probabil si cu 1-2 persoane in interior poate si bagaj.E incepatoare.E destul de riscant zic eu pentru ca nu are multa experienta si reflexe deprinse in urma unei perioade mai indelungate de condus.VOi opta pentru o masina SH adusa din UE pana sa zicem 1500 euro cu tot cu inscrisul desi riscul e destul de major in a gasi o masina buna la banii astia.
Ideea era o masina pe benzina cu motor mic , o masina nici cu foarte multe dotari cred ca (abs si servo ar fi suf).Din pacate nu cunosc pe nimeni in afara romaniei sa-mi poata furniza informatii despre eventuale oportunitati de acolo asa ca voi incerca sa ma descurc aici pe plan local.Stima
kairos
Relanti
Relanti
 
Posts: 2
Joined: Thu Apr 19, 2012 5:54 pm

Re: polo

Postby Aurelian 6n2 » Fri Apr 20, 2012 6:52 am

Neaparat sa tii cont de airbaguri, sa aiba macar 2. La banii aia iti iei un polo 6n1 de prin 98, dar sa iei cu nr rosii sau zoll. Daca e inmatriculata in Ro e mult mai maltratata decat una abia adusa de afara. Musai sa mergi cu mecanic dupa tine si dupa ce te hotarasti la una sa mergi cu ea la reprezentanta sa-i faci inspectie si scanare generala sa fii sigur ca nu are vicii ascunse.
Dar mai ai de cheltuit cu o masina second :
- schimbat distibutie, ulei, filtre ( nu poti fi sigur de istoricul masinii)
- taxa de prima inmatriculare
- taxa RAR
- asigurare, rovigneta.
La final o sa te ajunga vreo 2000 euro.
Bafta.
Ex : vw polo 6n2 1,4 16v,AUA,75 cp
Opel Vectra C combi 1.9 CDTI - 150 CP
User avatar
Aurelian 6n2
6th gear
6th gear
 
Posts: 2617
Joined: Mon Nov 23, 2009 7:19 am
Location: Iasi

Re: polo

Postby ripcord » Sun Apr 22, 2012 6:54 am

Salut! Uite eu detin de mult timp un polo 6n cu motor de 1043 cm si sincer face fata fara probleme multor exigente, in raport cu greutatea are un consum redus sub 5l/100km extraurban si intre 6-7l/100km intraurban un consum optim intre 70-90km/h, nu dezvolta o putere prea mare dar o depasire cu o treapta inferioara o face fara nici un fel de probleme, un portbagaj suficient cat pt 3 persoane o sapt la munte ori la mare; eu unul sunt foarte multumit de ea, ca si pretul de achizitie putin peste 1500 ar trebui sa gasesti o masina buna.
vw polo 6n 1996, 1.0i, AEV, 45cp ==> It isn't a car, it's a VW !!!
User avatar
ripcord
2nd gear
2nd gear
 
Posts: 217
Joined: Sun Sep 12, 2010 7:36 pm
Location: Onesti, Bacau


Return to Sfaturi utile / Legislatie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest